Preberite zgodbo o blaženi Mariji Celeste Crostarosi

Blažena Marija Celeste Crostarosa
Blažena Marija Celeste Crostarosa 2

Biografija

Priprava

Celeste nasce a Neapelj il 31 ottobre 1696 e viene battezzata con i nomi di Giulia, Marcella, Santa.

Il oče, Jožef je doktor prava; tam mati si chiama Battistina Caldari. Giulia è la decima di dodici bratje (di essi due saranno religiosi e due monache, oltre lei).

Giulia je pri šestih letih začela duhovno izkušnjo poudarjeno kristocentričnega mističnega tipa, ki je ostala vsebinsko homogena in se je vse bolj poglabljala skozi njeno življenje. življenje.

Čeprav se je sprva razvijala znotraj duhovnosti tistega časa, je Celesteina izkušnja postopoma prevzela lastne in izvirne značilnosti.

Si confida per la prima volta ad un padre domenicano, il quale l’indirizza verso la meditazione discorsiva che Celeste non riesce a fare perché entra subito in un tipo di orazione mistica.

Si confessa poi da un “sacerdote giovane” che sembra comprenderla, ma che Celeste presto abbandona. Non si fida del parroco del luogo, a cui non rivela la propria esperienza spirituale.

Incontra infine Don Bartolomeo Cacace, sacerdote dotto, pio e stimato a Napoli; si confida con lui e ne riceve un aiuto saggio, che consiste nel seguirla e rassicurarla nella sua esperienza, senza intervenire in modo propositivo od autoritario.

Fino all’ingresso nel conservatorio di Marigliano, Celeste, dunque, non sembra avere una direzione spirituale che la influenzi notevolmente nel suo jaz hodim interiore; ella lo porta avanti praticamente da sola, con indipendenza e sicurezza: “io sono la tua guida”, le dice Jezus. Celeste bo vedno velika ženska svoboda ed avtonomija, guidata dalla propria coscienza.

21. novembra 1718 je Celeste nosila karmeličanski habit v Mariglianu blizu Nole; z njo vstopi v tamkajšnji samostan sestra maggiore, Ursola, e nel 1820 la raggiungerà un’altra sorella, Giovanna. Celeste viene ben accolta dalla skupnosti. Si dimostra zelante ed osservante della regola e, ancora novizia, viene nominata portinaia e rotara; in seguito sarà eletta maestra delle novizie (maggio 1729). Emette i voti nel novembre del 1719 col ime di suor Candida del Nebo.

Leta 1723 je bila skupnost Marigliano zaradi zunanjih težav prisiljena razpustiti. Celeste se vrne družina per breve tempo.

V samostanu Marigliano Celeste je našel pravilo in duhovnost, ki sta se dobro ujemala z njegovimi prejšnjimi duhovnimi izkušnjami. Karmel je močno kristocentričen in kontemplativna molitev je gonilna sila skupnostnega življenja.
Possiamo dunque pensare che Celeste ebbe modo di maturare la sua visione spirituale, alla svetloba di S. Tam je.

Zorenje

Na povabilo in nasvet don Tommasa Falcoie, s katerim se je srečala v Mariglianu, je januarja 1724 Celeste v samostanu SS oblekla habit obiskanja. Concezione di Scala, blizu Salerna. Falcoia in njegov brat Maurizio Filangieri sta leta 1720 reformirala ta samostan z uvedbo vizitandinskih pravil.

V Scali Celeste je maja-junija 1724 začela sestavljati Trattenimenti. Nato se je počutila navdihnjena, da je napisala novo Pravilo, ki sta ga po nekaterih zagatah in težavah sprejela tako skupnost v Scali kot Falcoia z ugodnim mnenjem Alfonsa dei Liguorija in s soglasjem krajevnega škofa.

Il 13 maggio del 1731, giorno di Pentecoste, si dà začetek ad un nuovo istituto, intitolato al SS. Salvatore.
Poco dopo sorge una seria incomprensione tra la Crostarosa e Mons. Falcoia (che ora è Vescovo di Castellammare di Stabia). Questi ha elaborato liberamente le Regole scritte da Celeste, pensando i migliorarle e di renderle più “ortodosse” e teologicamente fondate.

Celeste v izvedenih spremembah vidi izkrivljanje svojega predloga in skoraj izdajo volje, ki jo je izrazil Gospod, che ella è convinta di aver recepito con chiarezza e resnica. A questo si aggiungo le vicende dell’inizio di una congregazione missionaria maschile, che Alfonso e Falcoia si accingono a fondare; Celeste la sente legata alla propria ispirazione e al proprio progetto mentre altri (e lo stesso Alfonso) sono di avviso diverso.

Vi è poi l’intervento nella vicenda di un laico colto ed influente, Silvestro Tosquez, legato al progetto di Alfonso (ma specialmente a suor Celeste) che si trova in contrasto col Falcoia. In questa situazione, il consenso unanime delle suore di Scala intorno a Celeste (che aveva permesso il cambiamento delle Regole) viene meno e molte di esse mutano parere.

Pot skupnosti postane tako napeta in težka, da se na neki točki, 14. maja 1733, skliče redovniški kapitelj, ki Celeste postavi določene pogoje, da lahko ostane v samostanu. Obstajajo trije pogoji: da Celeste prekine odnose s Tosquezom; da priznava pravila, ki jih je revidiral Falcoia, kot svoja; kakšen obraz glasovati naj ga vodi samo Falcoia. La Crostarosa, priporočljiva tudi z brat gesuita, Giorgio, non si sente, in coscienza, di aderire a due delle condizioni propostole (farsi guidare da Falcoia e riconoscere come proprie le Regole) e viene espulsa da Scala il 25 maggio del 1733.

Dve sestri ji sledita. Dogodki v Scali so vključevali močne osebnosti in različne duhovne vizije v času, ko je Cerkev pretresali so ga nemiri in napetosti. V tem trenutku Celeste doživi najhujšo preizkušnjo v svojem življenju: vidi, da izginja izvedba projekta, ki mu je posvetila svoj obstoj; in privedlo do dvoma o resnici njenih notranjih izkušenj; se počuti zapuščenega Bog in ljudi, ki so ji najbližje. Ostaja sama in doživlja pet let poroda in veliko duhovno suhost.

Leta sojenja

Dopo una breve sosta ad Amalfi, Celeste e le due sorelle, nel giugno del 1733, approdano al conservatorio della SS. Annunziata in Pareti, presso Salerno.

Pensano di fermarsi tre mesi, per un periodo di distensione, ma il Vescovo del luogo e le autorità chiedono loro di impegnarsi per la riforma di una comunità religiosa. Celeste si ferma per circa due anni e porta a compimento ciò che le viene chiesto. Qui Celeste trova in Bernardino Sommandico, rettore del Seminario, un direttore spirituale che la comprende e la guida nello stile del Cacace.

Vedno z idejo, da uresniči svoje "Delo", je Crostarosa sprejela povabilo vojvode Roccapiemonte (blizu Salerna) za ustanovitev konservatorija in se novembra preselila na to lokacijo, ki je pod jurisdikcijo Cava dei Tirreni. 1735.

Il 29 giugno del 1737 Celeste ha un suo momento di intensa esperienza spirituale, in cui sente fortemente la presenza di Kristus nella sua vita, viene rasserenata e riequilibrata interiormente, riacquista la mir. A questa ripresa di vigore e di upanje Vendar pa ga ena spremlja kriza nei rapporti con l’abate Apuzzo di Cava: Celeste e le sorelle debbono subire un interrogatorio, condotto dallo stesso Abate, nell’ambito di una indagine sul Tosquez, promossa dal Vescovo di Scala.

Formalno zaslišanje za Celeste ni negativno, vendar se njen odnos z okoljem poslabša in odloči se sprejeti povabilo fundacije, da Foggia in se postavi noter potovanje proti temu mestu marca 1738.

Pet let, ki jih Celeste preživi od odhoda iz Scale do prihoda v Foggio, doživlja kot strašno "temno noč". Ne more razumeti logike dogajanja in zapuščanja, celo preganjanja tistih, ki so ji bili najbližji in so bili prijatelji. Vive una aridità interiore che le fa dubitare della verità e della bontà di tutta la propria esperienza precedente: è come se tutto fosse crollato, dentro e fuori di lei precipitandola in un abisso.

Nonostante la situazione angosciosa, Celeste continua ad essere fedele a Dio, come religiosa al storitev della Chiesa, senza mai fermarsi né arrendersi, sempre tesa alla fondazione dell”’Opera”. Soltanto nel giugno del 1737 capirà, per una particolare illuminazione, quanto necessaria era per lei questa terribile purificazione.

Uresničitev

Povabilo, da gre v Foggio, je na Celeste naslovil kanonik kolegialne cerkve don Giuseppe Tortora. Foggia je a nakupovalni center in širitev kmetijstva in človek čuti uporabnost konservatorija, v katerem se izobražujejo dekleta trgovske buržoazije: to je nameravala storiti Celeste, ko je 6. marca 1738 prispela v mesto.

Po nekaj začetnih težavah sta 4. oktobra 1739 Celeste in njena sestra M. Illuminata prevzeli posest domov v katerem lahko ugotovijo popolno spoštovanje Pravila. Marca 1742 je bilo prvo oblačenje petih koristov in treh laikov.

Okolje Foggie pozdravlja Celeste in njeno fundacijo. Tu lahko opravlja svoje »Delo«, izpopolnjuje in dopolnjuje lastno duhovno refleksijo in z njo povezano doktrino. Ne manjka stisk; Vendar se zdi, da je skupnost od leta 1743 do 1744 živela mirno in konstruktivno.
Takrat naj bi imela okoli petnajst članov.

V Foggia Celeste je dokončal zabavo in stopnje molitve, izpopolnil pravila in napisal avtobiografijo, duhovni vrt in nekatere manjše stvari. Iz Foggie Celeste ne poskuša drugih temeljev: v skupnosti SS. Odrešenik, zdi se, da vidi uresničitev naloge, ki ji jo je zaupal Bog. Drugi bodo širili red v svetu začenši s Scalo; tako oseba kot nauk Celeste bosta ostala skrita.

sestra Mary Celeste je umrla v Foggii, v svojem samostanu v središču mesta, 14. septembra 1755, v starosti 59 let, ki so jo vsi častili kot "sveto priorico".

Biografija Teodora Sannella
Kronološko tabelo uredil Vittorio Longo
vir https://www.monasterocrostarosa.it/

Avatar Remigia Ruberta

Živijo, sem Remigio Ruberto, oče Eugenia. Ljubezen, ki me povezuje z Eugeniom, je brezčasna in brezprostorna.

Pustite komentar

Najnovejše objave

Jezus govori učencem
Beseda z dne 30. septembra 2023
30. september 2023
prostora
Molitev z dne 29. septembra 2023
29. september 2023
Eugenio boža Remigio
Z da prideš v napoto in z ne se umakneš!
29. september 2023
fantastični 4 v Pizzo Calabro
Pismo Bogu
29. september 2023
Jezus in učenci
Beseda z dne 29. septembra 2023
29. september 2023

Newsletter

Oglaševanje

Oglaševanje